[کل: 3 میانگین: 5]
دیدگاه های غیر فعال 9889بازدید دسته بندی : لینک کوتاه : https://cafeariel.ir/?p=63032

چاکرای ستاره زمین Earth Star Chakra

این چاکرا دارای رنگ قهوه ای میباشد تقریبا بیست سانت پایینتر از پاهای ما قرار دارد و از لحاظ ساختار تقریبا شبیه به بقیه چاکراهاست . عزیزان این چاکرا پایه ترین نقطه تمام سیستم چاکراها و بدن انرژیکی است . نه تنها سبب اتصال ما به زمین می شود بلکه به نوعی می تواند ارتباط جهانی با انسانهای دیگر را ایجاد کند و محدود به مسائل مادی نمی شود .
نگهدارنده اطلاعات کارمیک ما می باشد ، ارتباط دهنده بدن انرژی با جهان فیزیکی ، دور کردن بهتر انرژی های منفی که در طی روز به سراغ شما می آیند . همچنین از دزدان انرژی ما رو محفوظ میکنه
می توانید انرژی های منفی و زائد خود را راحت تر به زمین انتقال دهید و هم انرژی های حیاتی مفید را از طریق آن از زمین دریافت کنید .
تصور کنید طنابی از نور وارد سر شما شده و از هفت چاکرای اصلی عبور می کند و انرژی در فاصله بیست سانتی زیر شما چرخش پیدا می کند و سپس به صورت خطی وارد لایه های زمین می شود و به مرکز کره زمین می رسد . تصور کنید اگر زلزله هم بیاید نمی تواند شما را از زمین جدا کند چون شدیدا به مرکز آن توسط طناب انرژی متصل هستید .
از راه های دیگر باز کردن و تقویت این چاکرا، پیاده روی با پای برهنه در طبیعت است . البته این کار باید با آگاهی صورت شود و احساس کنید واقعا بین شما و زمین، انرژی تبادل می شود .
روش دیگر باز کردن چاکرای زمینی انجام مدیتیشن درخت است. یعنی تصور کنید ریشه هایی از پاهای شما به سمت زمین و تا عمق حدودا ۲۰ سانتی متری در آمده اند و حتی می توانید امتداد ریشه ها را تا مرکز حس کنید .

برای فعالسازی این چاکرا میتوانید هم اکنون سابلیمینال چاکرای ستاره زمین را با کلیک بر روی این متن ، دانلود کنید .

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد
برچسب ها :
تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24