شما اینجا هستید :
[کل: 4 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده مت هیگ
مترجم (مترجمین) احمد روستا ، فاطمه اللهياری
شابک 978-600-5253-23-8
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.80 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
کد کوتاه 124382
تعداد بازدید 3884بازدید
2فروش
35000تومان 25000تومان
خرید
خرید اشتراک

مت هیگ نویسنده‌ ی کتاب بر این باور است یک برند بیش از آن‌ که به سوی موفقیت حرکت کند در معرض شکست قرار دارد . او در این اثر نشان میدهد شکست نام‌ های تجاری به دلیل شکست برند است و ارتباطی با نوع محصول یا خدمت ندارد . تفاوت میان شکست و موفقیت درون برندها نهفته است از این رو فرآیند ساخت یک برند یا نام تجاری نیازمند تحقیق ، پژوهش و پیروی از یک استراتژی حرفه‌ ای است .

۲۵۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24