شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 4.5]
مشخصات کتاب
نویسنده جولین جیننز
مترجم (مترجمین) سعید همایونی
شابک 978-964-312-948-4
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 7.35 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
کد کوتاه 81891
تعداد بازدید 5230بازدید
6فروش
50000تومان 35000تومان
خرید
خرید اشتراک

کتاب “منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی” ، بر گرفته از پایان نامه ی بحث برانگیز “جولین جینز” است که معتقد است ، آگاهی بشر از زمان تکامل حیوانات شروع نشده بلکه در عوض روندی بر مبنای یادگیری است که در حدود سه هزار سال پیش به وجود آمده و هنوز در حال پیشرفت و گسترش است . “منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی” از سه بخش اساسی تشکیل شده است . “جولین جینز” بیان می کند که انسان های دوران باستان صداهایی می شنیدند که آن ها را به وحی خدایان نسبت می دادند و به بررسی این ساختار ذهنی می پردازد . پیامدهای این پارادایم علمی تحول آفرین ، تقریبا به تمام جنبه های مختلف نظیر روانشناسی ، تاریخ ، فرهنگ ، دین و آینده ی ما ورود می کند . “ذهن دو ساحتی ” یک فرضیه در روانشناسی است که طبق استدلال آن ذهن انسان در وضعیتی دوگانه عمل می کند . اصطلاح ” ذهن دوساحتی” توسط “جولین جینز” ابداع شده است و او در کتاب “منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی” این مسئله را تشریح می کند که حالت طبیعی ذهن انسان بر اساس یک ذهنیت دوقلو فعالیت می نماید .
“جولین جینز” ذهنیت دو قلو را وضعیت روانی می داند ، که در آن تجربیات و خاطرات نیمکره ی راست مغز از طریق توهم شنیداری به نیمکره چپ منتقل می شوند و این مسئله یکی از عملکرد های جانبی مغز است ؛ با این حال هر نیمه از مغز نرمال انسان به طور مداوم از طریق مجموعه ی گسترده ای از عصب هایی که بین دو نیمکره ی مغز با دیگران ارتباط برقرار می کند . این بحث جذاب به طور کامل برای خوانندگان تشریح شده و با نگارشی قابل فهم در اختیار دوست داران روانشناسی قرار گرفته است .

۳۵۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید
  1. سعید ترشیزی گفت:

    این فایل این امتیاز رو داره که تایپ شده هست، و امکان هایلایت کردن و نشانه گذاری در آن وجود دارد. ولی در عوض اشتباهات تایپی زیادی دارد و نیز بعضی محتوا ها مثل پانویس ها در آن وجود ندارد. فایل دیگری در اینترنت وجود دارد با حجم حدود ۱۴ تا ۱۵ مگ که اسکن صفحات کتاب فیزیکی هست و کامل هست ولی خب، کیفیت عکس صفحات ایده آل نیست.

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24