شما اینجا هستید :
[کل: 7 میانگین: 2.7]
مشخصات کتاب
نویسنده بتی جین ایدی
مترجم (مترجمین) فریده مهدوی دامغانی
شابک 964-90773-0-8
پسوند فایل mp3
حجم دانلود 1.92 گیگابایت
تعداد قسمت 167 فایل صوتی
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
کد کوتاه 40364
تعداد بازدید 6911بازدید
4فروش
150000تومان 100000تومان
خرید
خرید اشتراک
33%
دانلود کتاب هفت جلدی در آغوش نور
دیدگاه های غیر فعال دسته بندی : , لینک کوتاه : https://cafeariel.ir/?p=40364

بتی ایدی ، مدرکی شگفت انگیز و انکار ناپذیر درباره حیات پس از مرگ فیزیکی است . او شاید بیش از تمام انسانهایی که پیش از او ، از این تجربه گذشته اند ، چیزهایی عجیب و آسمانی دیده و با یاد و خاطره ای دلپذیر و شورانگیز ، از عالم مرگ به عالم زندگان مراجعت نمود ؛ پیامی به او داده شد تا به صدها هزار انسان دیگر سهیم شود . کسانی که در آرزو و امید به سر می برند و همواره در میل به نیکی و دوست داشتن همنوعان خود به سر می برند . (( در آغوش نور)) از حقایقی سخن می گوید که این زن درباره ی آنها آموخت و از واقعیت های با شکوه و خارق العاده ای سخن می گوید که در عالم روحانی وجود دارد .

زندگی بتی ایدی برای همیشه دستخوش تغییرات ژرف شد ! تجربه او آنچنان قدرتمند و بی همتا بود که در هر لحظه ای از زندگیش ، با او است و همواره او را تشویق به مرور آن خاطرات دل انگیز در عالم ارواح می کند . با تعریف داستان زندگیش او امیدوار است بتواند قلب هزاران هزار انسان را در سراسر عالم هستی به ارتعاش در آورد و کاری کند که به عشق الهی و با شکوهی که به انتظار همه ما انسانها است نزدیک تر شوند . بتی جین ایدی در سن سی و یک سالگی ، پس از یک عمل جراحی در اتاق بیمارستانی بدرود حیات می گوید … وقایعی که بعد از مرگ فیزیکی او رخ دادند ((جالب ترین و باشکوه ترین تجربه شبه مرگ)) معرفی شده است .

توجه : به علت تعداد بالای فایل های صوتی این کتاب ، هفت جلد آن به صورت zip قرار گرفته است .

۱۰۰۰۰۰تومان – خرید
موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24