شما اینجا هستید :
[کل: 6 میانگین: 4.3]
مشخصات کتاب
نویسنده لیندا گودمن
مترجم (مترجمین) فریده مهدوی دامغانی
شابک 964-8277-41-9
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 9.22 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
کد کوتاه 88627
تعداد بازدید 5013بازدید
14فروش
70000تومان 39000تومان
خرید
خرید اشتراک

به جرئت می توان کتاب علائم ستاره ای لیندا گودمن را یکی از بهترین کتاب ها در زمینه ی ستاره شناسی دانست که با زبانی ساده و همه فهم به بررسی دانش کامل و جامع ستاره شناسی می پردازد . البته ، می توان گفت ، این کتاب حاصل یک عمر تحقیق و پژوهش نویسنده در علوم ماورایی است و علاوه بر ستاره شناسی ، علوم دیگری همچون علم اعداد ، هاله ها ، موسیقی و زمینه های بسیار دیگری را نیز در بر می گیرد . نقطه قوت این کتاب ارائه دانش عملی است ؛ چرا که حاصل تجربه خود نویسنده است و مانند متونی که تنها به نظریه پردازی متکی اند نیست .

در این کتاب ابتدا مولف با بهره گیری از علم اعداد و ستاره شناسی ، رهنمودهایی در خصوص انتخاب شغل و سلامتی و تندرستی به دست می دهد ، سپس کتاب را با این مباحث پی می گیرد ؛ کوه های بلند راکی جایی که سرشار از نیروهای مغناطیسی و امواج ارتعاشات آسمانی است ، نقش صفات خوب و بد دیروز افراد در شادی و اندوه های امروزشان ، معانی عرفانی و کاربرد عملی اعداد ، قدرت رنگ ها در زندگی انسان ، ارتباط هماهنگ میان انسان ها ، قدرت سکوت ، صوت و موسیقی ، اسرار عمیق و عجیب موجود در زبان انگلیسی ، چگونه با علم اعداد می توان به اسرار واژه ها ، نام ها ، القاب و عبارات پی برد ، تغییر و تحول فکری که دید حیات سلولی منجر می گردد .

۳۹۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24