شما اینجا هستید :
[کل: 4 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده گرگ برادن
مترجم (مترجمین) فاطمه اعلمی
شابک 978-600-672-130-9
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 2.11 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
کد کوتاه 75667
تعداد بازدید 5783بازدید
7فروش
50000تومان 30000تومان
خرید
خرید اشتراک

ماتریکس الهی یا آن گونه که در عنوان فرعی آن ذکر شده پلی میان زمان ، فضا ، معجزه ها و باورها کتابی است نوشته ی گرگ برادن که خواننده را با مطالب خود شگفت زده خواهد ساخت . بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ میلادی ، یک مجموعه از آزمایش های تکان دهنده مدارک قابل توجهی را آشکار ساخت . این مدارک در واقع نشانه هایی از یک شبکه ی انرژی بود که همه چیز را در زندگی و جهان ما به هم متصل می نمود ؛ این شبکه ی انرژی «ماتریکس الهی» نامیده می شود . «ماتریکس الهی» پاسخی علمی به وجود قانون جذب بوده و اصول مطرح شده را با فیزیک کوانتوم پشتیبانی می کند . ذهن و افکار ما ، بزرگ ترین ابزاری است که در اختیار ما قرار گرفته و کتاب هایی همچون «ماتریکس الهی» اثبات می کنند که چطور جهت دادن به افکارمان در یک مسیر خاص ، به ما کمک می کند آنچه را که می خواهیم به دست آوریم .
از ترمیم و شفای بدن هایمان گرفته تا موفقیت در شغل ، روابط و صلح میان ملت ها ، این مدارک جدید نشان می دهند که هر یک از ما توانایی این را در درون خود داریم که مستقیما با نیرویی که تمام کائنات را به هم متصل کرده ، در مورد هر چیزی صحبت کنیم . چه می شد اگر قدرتی در درون شما وجود داشت که ایجاد لذت می نمود ، رنج ها را التیام می بخشید و بین ملت ها صلح و آشتی برقرار می کرد ؟ در صورتی که می دانستید چطور از این قدرت در زندگی روزمره خود بهره ببرید ، آنگاه زندگی تان چقدر نسبت به حیات کنونی شما متفاوت می شد ؟ به «گرگ برادن» ملحق شوید تا در این سفر که «پلی میان زمان ، فضا ، معجزه ها و باورها» خواهد زد ، علم و معنویت و معجزات را از زبان «ماتریکس الهی» دریافت نمایید .

۳۰۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24