شما اینجا هستید :
[کل: 7 میانگین: 4.7]
مشخصات کتاب
نویسنده مارتین هایدگر
مترجم (مترجمین) نادر پور نقشبند
شابک 978-964-8687-50-7
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.72 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
کد کوتاه 68802
تعداد بازدید 5593بازدید
6فروش
10000تومان 8000تومان
خرید
خرید اشتراک

کتاب مفهوم زمان و چند اثر دیگر (به آلمانی: Sein und Zeit) بزرگترین تلاش فیلسوف آلمانی مارتین هایدگر در سال ۱۹۲۷ و سند اصلی اگزیستانسیالیسم است .
هستی و زمان تأثیر قابل توجهی در فلاسفه بعدی ، نظریه ادبیات و بسیاری از زمینه های دیگر داشت . گرچه بحث برانگیز است ، اما قد و قامت آن در تاریخ فکری با چندین اثر کانت و هگل مقایسه شده است . هایدگر معتقد است که فیلسوفان از زمان افلاطون مفهوم وجود را اشتباه درک کرده اند و صرفا در تحلیل موجودات خاص از آن استفاده نادرست کرده اند . این کتاب تلاش می کند هستی شناسی را از طریق تجزیه و تحلیل دازاین یا “در جهان بودن” احیا کند . همچنین به دلیل آرایه ای از نوشناسی و زبان پیچیده و همچنین برخورد گسترده با “اصالت” به عنوان ابزاری برای درک و مقابله با امکانات منحصر به فرد و محدود فرد مورد توجه قرار گرفته است .

این کتاب به یک نسخه عرفی شده از پروژه مارتین لوتر تشبیه شده است ، که هدف آن بازگشت الهیات مسیحی به مرحله اولیه و “اصلی” است . با توجه به این دیدگاه ، جان دی کاپوتو خاطرنشان می کند که هایدگر پس از ۱۰ سال آموزش به عنوان یک متکلم کاتولیک ، در دهه ۱۹۲۰ مطالعه منظمی درباره لوتر انجام داد.

دازاین “انسان” نیست ، اما چیزی غیر از “انسان” نیست – همین تمایز است که هایدگر را قادر می سازد ادعا کند که هستی و زمان چیزی غیر از انسان شناسی فلسفی است . علاوه بر این ، طبق گفته هایدگر ، دازاین “موجودی است که به مسئله معنای وجود دسترسی پیدا می کند”.

۸۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24