شما اینجا هستید :
[کل: 6 میانگین: 5]
مشخصات فایل
نویسنده رابرت ایمبرایل
مترجم (مترجمین) اسماعیل نوری ، لطیف احمد پور
شابک 978-600-278-079-9
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.22 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
کد کوتاه 129770
تعداد بازدید 4774بازدید
1فروش
22000تومان30000تومان

رابرت ایمبرایل ادعا دارد که به کارگیری محتوای کتاب اش در ساخت اولین آگهی تبلیغاتی ، ممکن است در همان ابتدا پاسخگویی مخاطبان به تلاش های تبلیغاتی را دو یا چند برابر کند . هرچند شاید در نگاه اول این ادعای بزرگی جلوه کند که شک هرکسی را برانگیزد اما نویسنده آن را کاملا طبیعی می داند و می گوید بازاریابی انگیزشی فراتر از تبلیغات تجاری عمل خواهد کرد . یکی از مباحث جالب توجه در روانشناسی که با زندگی امروزه ارتباط مستقیم دارد ، انگیزش و هیجان است . همه در فکر آن هستند که چگونه خود و دیگران را برای انجام دادن کاری ترغیب کنند . این شاخه ای از روانشناسی است که روانشناسان ، کارفرمایان ، بازاریاب ها ، دولت ها ، مربیان ، آموزگاران ، والدین و همه کسانی که به نحوی می خواهند در دیگران انگیزه ایجاد کنند به کار می گیرند تا بتوانند به کمک آن راهبردهایی ابداع نمایند تا در این زمینه دیگران را برانگیزانند . نویسنده کتاب ، رابرت ایمبرایل خود یک بازاریاب مشهور آمریکایی است که سعی کرده با توسل به اصول انگیزشی و هیجانی ، محرک های هیجانی قدرتمند و خط مشی های بازاریابی موثری را در اختیار افراد علاقه مند به این حوزه قرار دهد .

شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24