شما اینجا هستید :
[کل: 4 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده پال هاوکن
مترجم (مترجمین) فرامرز جواهری نیا
شابک 964-6701-29-9
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 5.82 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
کد کوتاه 78492
تعداد بازدید 5403بازدید
8فروش
35000تومان 15000تومان
خرید
خرید اشتراک

در روزنامه ها و رسانه های دهه ی هفتاد میلادی ، داستان هایی درباره ی اجتماع کوچکی در شمال اسکاتلند به نام فایندهورن به چاپ رسید . جایی که گفته می شد در آن افرادی به برقراری ارتباط و گفتگو با گیاهان می پردازند و نتیجه ی این رابطه ی بین انسان و ارواح طبیعت ، رشد باور نکردنی گیاهان به شکل کلم های ۱۸ کیلویی ، گلهای زبان در قفای ۲/۵ متری و گل های سرخی بود که در سرمای برف نیز شکوفا بودند .
این داستان در مورد باغی از بهشت است در جایی که پیش تر تنها بوته های خاردار و علف های خشن در آن یافت می شدند ، شبه جزیره ای سردسیر و زخمی از بادها که خاک شنی و بی ارزشی داشت . این گروه از انسان ها به کمک الهاماتی که آیلین کدی ، همسر پیتر کدی بنیانگذار گروه ، از سوی خداوند دریافت می کرد و پیام هایی که از گفتگو با کوتوله ها و پریان طبیعت به دست می آمد گردانده می شد .
با این داستان ها بود که من به جستجوی باغ های فایندهورن راهی اسکاتلند شدم . چیزی که یافتم بزرگتر از کلم های ۱۸ کیلویی بود . من که خود فردی دیرباور زاده شده ام می توانم به شما حق دهم بسیاری از چیزهایی که در این کتاب می خوانید را باور نکنید .

۱۵۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24