شما اینجا هستید :
[کل: 1 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده کارول دوک
مترجم (مترجمین) شهلا ثریا صفت
شابک 978-600-95973-5-2
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 2.61 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
کد کوتاه 77749
تعداد بازدید 5017بازدید
1فروش
35000تومان 22000تومان
خرید
خرید اشتراک

در کتاب “طرز فکر” آمده است که پس از ده ها سال تحقیق ، روانشناس مشهور دانشگاه استنفورد ، دکتر “کارول اس دویک” ، یک ایده ساده اما پیشگامانه را کشف کرد : قدرت طرز تفکر . وی در این کتاب درخشان نشان می دهد که چگونه موفقیت در مدرسه ، کار ، ورزش ، هنر و تقریبا در همه زمینه های تلاش بشر می تواند به طرز چشمگیری تحت تأثیر نحوه تفکر و استعدادها و توانایی هایمان قرار بگیرد .
افرادی که دارای ذهنیتی ثابت هستند (کسانی که معتقدند توانایی ها ثابت است ) ، نسبت به افرادی که دارای ذهنیت رشد محور هستند (افرادی که معتقدند توانایی ها قابل توسعه است) ، کمتر رشد می کنند . کتاب “طرز فکر” به قلم دکتر “کارول اس دویک” نشان می دهد که والدین ، معلمان ، مدیران و ورزشکاران بزرگ چگونه می توانند از این ایده برای پیشرفت چشمگیر استفاده کنند . در این نسخه ، دکتر “کارول اس دویک” بینش جدیدی از مفهوم معروف و به صورت گسترده پذیرفته شده ی خود ارائه می دهد . او پدیده ای را معرفی می کند که آن را “طرز فکر رشد غلط” می نامد و مردم را به سمت اتخاذ یک طرز فکر رشد محور عمیق تر و واقعی تر راهنمایی می کند . او همچنین مفهوم “طرز فکر” را فراتر از فرد گسترش می دهد و آن را در فرهنگ گروه ها و سازمان ها به کار می برد. با “طرز فکر” درست ، می توانید به کسانی که هدایت می کنید ، آموزش می دهید و دوست دارید ، انگیزه دهید تا زندگی خود و آن ها را تغییر دهید .

۲۲۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

برچسب ها : ,
تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24