شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده مارلو مورگان
مترجم (مترجمین) فرناز فرود
شابک 964-7114-31-1
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 2.4 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
کد کوتاه 19742
تعداد بازدید 5080بازدید
0فروش
65000تومان 35000تومان
خرید
خرید اشتراک

ماجرا این کتاب از این قرار است که نویسندۀ کتاب در اصل پزشک بوده و برای دوره‌ ای پنج‌ ساله و برای همکاری در پروژه‌ ای ، از آمریکا به استرالیا مهاجرت میکند . در حین ماموریت ، توجه اش به شرایط بومیان سرخ‌ پوست استرالیا جلب میشود . مارلو سعی میکند برایشان کاری دست‌ و‌ پا کند و در این راه موفق میشود . بعد از مدتی و خوشحالی از موفقیتش برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار کوچک برای بومیان ، دعوت‌ نامه‌ ای از قبیلۀ «ابوری جینی» دریافت میکند . افراد این قبیله بیابان نشین از این زن دعوت میکنند تا در سفری چهار ماهه در بیابان ها آنها را همراهی کند . او در طی ۲۵۰۰ کیلومتر پیاده روی با پاهای پیاده در صحرای پر فراز و نشیب ، شیوه تازه ای برای زندگی و شفا گری می آموزد که بر مبنای حکمت فرهنگی ۵۰ هزار ساله بنا نهاده شده است و به دگرگونی عمیق وی منجر میشود .

کتاب پیام گمشده پیامی بی همتا ، به موقع و قدرتمند به تمام بشریت ارائه میکند : هنوز امکان نجات جهان وجود دارد به شرط آنکه متوجه شویم تمامی موجودات چه گیاه ، چه حیوان و چه انسان بخشی از یگانه ی در همه جا حاضر هستند . اگر این پیام را به کار بندیم زندگی ما همچون زندگی مردم حقیقی از معنا و حس هدفمندی سرشار خواهد شد .

۳۵۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24