شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده استفان گایز
مترجم (مترجمین) نرگس محمدی
شابک 978-600-839-270-5
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 3.87 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
کد کوتاه 92841
تعداد بازدید 5144بازدید
8فروش
55000تومان 35000تومان
خرید
خرید اشتراک

کمال گرایی ذهنیتی محدود کننده است . به عنوان مثال ، به بچه ها آموخته می شود که داخل خطوط را رنگ کنند و هر رنگی خارج از خطوط ، اشتباهی تلقی می شود که باید اصلاح شود . در عوض “استفان گایز” در “چگونه کمال گرا نباشیم؟” ما را آزاد می گذارد تا در خارج از خطوط زندگی کنیم ، جایی که امکانات بی نهایت است ، اشتباهات مجاز است و قضاوت در مورد خود حداقل است .
روش های قدیمی برای مواجهه با کمال گرایی ، تشویق مردم به “رها کردن” نیاز خود به کمال و امید بستن به این امر بود که بتوانند از پس این کار بر بیایند . راه جدید این است که به مردم نشان دهیم چقدر “اقدامات کوچک” ساده اما استراتژیک می تواند آنها را قادر سازد تا کمال و کمال گرایی را “رها کنند” . کتاب “چگونه کمال گرا نباشیم؟” از “استفان گایز” ، علم اصلاح رفتار را مستقیما در ریشه های کمال گرایی اعمال می کند و در نتیجه روش جدید و برتری برای تغییر ارائه می کند .
در حالی که آزادی از کمال گرایی تأثیرگذار است ، اما به هر حال جلوی ایجاد مشکلات را نمی گیرد. فقط اینکه دیگر آن قدرها درگیر داشتن زندگی کامل نخواهیم بود و با انجام کارهایی که برایمان مهم تر است خوشحال تر ، سالم تر و سازنده تر هستیم . اگر موارد ذکر شده برای شما قانع کننده و منطقی به نظر می رسد ، اولین قدم را به سمت رهایی از کمال گرایی بردارید و همین حالا خواندن “چگونه کمال گرا نباشیم؟” را آغاز کنید!

۳۵۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24