ست گادین در کتاب گاو بنفش به شما یاد می دهد که باید متفاوت عمل کنید . تفاوتی که منجر می شود شما در ذهن مشتری بمانید و او را تشویق کنید در میان انتخاب های زیاد و گوناگون بازار ، کالای شما را انتخاب کند . در واقع شما باید خلاقیت داشته باشید و چیزی به مخاطبان خود اهدا کنید که بقیه حتی به ذهن شان هم خطور نکرده است ! اگر تمام محصولات و خدمات بازار شبیه به یکدیگر باشند مشتری به سراغ ارائه کننده های پرسابقه و معروف می رود و به خودش حتی زحمت بررسی کالای شما را هم نمی دهد . شیوه های قدیمی بازاریابی دیگر اهمیتی ندارند . تنها راه نجات محصول تان در این بازار شلوغ این است که تبلیغات خود را خلاقانه آغاز کنید .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .