نویسنده | لوک دوپونت |
مترجم (مترجمین) | منیژه بهزاد |
شابک | 978-600-5253-50-4 |
پسوند فایل | |
حجم دانلود | 9.89 مگابایت |
تاریخ انتشار | ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ |
کد کوتاه | 156303 |
تعداد بازدید | 3265بازدید |
این کتاب توضیح می دهد که چه چیزی در تبلیغات موثر است و چه چیزی مفید نیست . این کتاب یک راهنمای گام به گام برای ایجاد تبلیغاتی است که به فروش می رسد . این کتاب با استفاده از ده ها مثال از کمپین های تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی ، بینش ، ابزارها و تکنیک هایی را که برای بازاریابی هر محصول یا خدماتی نیاز دارید به شما ارائه می دهد .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .