نویسنده | رابرت ایمبرایل |
مترجم (مترجمین) | اسماعیل نوری ، لطیف احمد پور |
شابک | 978-600-278-079-9 |
پسوند فایل | |
حجم دانلود | 1.22 مگابایت |
تاریخ انتشار | ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ |
کد کوتاه | 129770 |
تعداد بازدید | 4775بازدید |
رابرت ایمبرایل ادعا دارد که به کارگیری محتوای کتاب اش در ساخت اولین آگهی تبلیغاتی ، ممکن است در همان ابتدا پاسخگویی مخاطبان به تلاش های تبلیغاتی را دو یا چند برابر کند . هرچند شاید در نگاه اول این ادعای بزرگی جلوه کند که شک هرکسی را برانگیزد اما نویسنده آن را کاملا طبیعی می داند و می گوید بازاریابی انگیزشی فراتر از تبلیغات تجاری عمل خواهد کرد . یکی از مباحث جالب توجه در روانشناسی که با زندگی امروزه ارتباط مستقیم دارد ، انگیزش و هیجان است . همه در فکر آن هستند که چگونه خود و دیگران را برای انجام دادن کاری ترغیب کنند . این شاخه ای از روانشناسی است که روانشناسان ، کارفرمایان ، بازاریاب ها ، دولت ها ، مربیان ، آموزگاران ، والدین و همه کسانی که به نحوی می خواهند در دیگران انگیزه ایجاد کنند به کار می گیرند تا بتوانند به کمک آن راهبردهایی ابداع نمایند تا در این زمینه دیگران را برانگیزانند . نویسنده کتاب ، رابرت ایمبرایل خود یک بازاریاب مشهور آمریکایی است که سعی کرده با توسل به اصول انگیزشی و هیجانی ، محرک های هیجانی قدرتمند و خط مشی های بازاریابی موثری را در اختیار افراد علاقه مند به این حوزه قرار دهد .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .