این کتاب شامل تجربیات فضای واقعی کسب و کار و عمدتا درباره ی محصولات اینترنتی است . فضای اینترنت ، امکانات جدیدی برای اثرگذاری روی کاربر فراهم می کند که در این کتاب به خوبی تجزیه و تحلیل شده اند . تمرکز این کتاب ، طراحی محصول با دیدگاهی روانشناختی است . به شکلی که کسب و کارها بتوانند محصولاتی ارائه کنند که به بخش جدا نشدنی زندگی کاربران تبدیل شوند .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .