این کتاب درباره ی اصول و قواعد برند سازی و جایگاه سازی نام یک شرکت یا کسب و کار است . تعاریف زیادی درباره ی برند گفته شده ولی به طور کلی برند تصور مخاطب از یک شرکت است به روایتی برند تداعی کننده ی هویت و اعتبار یک سازمان است . برند ها در ذهن افراد می مانند و ممکن است آن ها را یاد راحتی ، آرامش ، هیجان و یا حتی مسائلی همچون دزدی و بدقولی بیندازند . برند به طور کلی در طول زمان ایجاد میشود و در میان مردم به شهرت و مقبولیت میرسد .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .