مت هیگ نویسنده ی کتاب بر این باور است یک برند بیش از آن که به سوی موفقیت حرکت کند در معرض شکست قرار دارد . او در این اثر نشان میدهد شکست نام های تجاری به دلیل شکست برند است و ارتباطی با نوع محصول یا خدمت ندارد . تفاوت میان شکست و موفقیت درون برندها نهفته است از این رو فرآیند ساخت یک برند یا نام تجاری نیازمند تحقیق ، پژوهش و پیروی از یک استراتژی حرفه ای است .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .