شما اینجا هستید :
[کل: 8 میانگین: 5]
مشخصات فایل
نویسنده ست گادین
مترجم (مترجمین) علی نیک سرشت
شابک 978-622-6924-12-2
پسوند فایل pdf
تعداد صفحات 369 صفحه
حجم دانلود 2.40 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کد کوتاه 170871
تعداد بازدید 861بازدید
0فروش
45000تومان85000تومان

نویسنده در این کتاب به ما می‌ آموزد که چطور در میان بازارهای پرشمار و آشفته ، بازار هدفمان را پیدا کنیم . مارکتینگ برای گروهی محدود و مشخص ، به‌ مراتب مؤثرتر از بازاریابی برای یک جمعیت بسیار بزرگ است ، چون بازاریابی برای همه یعنی بازاریابی برای هیچ‌ کس . او همین‌ طور از تأثیر داستان‌ گویی و روایت هم می گوید و تأکید دارد که این شیوه می‌ تواند برای مارکتینگ بسیار کاربردی باشد .

شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24