رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟

×

رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟

×
شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 5]
مشخصات فایل
نویسنده ال ریس
مترجم (مترجمین) منیژه شیخ جوادی (بهزاد)
شابک 978-964-94206-1-5
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.09 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
کد کوتاه 123976
تعداد بازدید 5118بازدید
6 فروش
45,000تومان57,000تومان
این کتاب درباره‌ ی اصول و قواعد برند سازی و جایگاه سازی نام یک شرکت یا کسب‌ و کار است . تعاریف زیادی درباره‌ ی برند گفته شده ولی به طور کلی برند تصور مخاطب از یک شرکت است به روایتی برند تداعی‌ کننده‌ ی هویت و اعتبار یک سازمان است . برند ها در ذهن افراد می مانند و ممکن است آن‌ ها را یاد راحتی ، آرامش ، هیجان و یا حتی مسائلی همچون دزدی و بدقولی بیندازند . برند به طور کلی در طول زمان ایجاد میشود و در میان مردم به شهرت و مقبولیت میرسد .
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفاً ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم.

2. لطفاً هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید.

دانلود کتاب ۲۲ قانون تغییر ناپذیر برند - کافه آریل