شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 5]
مشخصات فایل
نویسنده ال ریس
مترجم (مترجمین) منیژه شیخ جوادی (بهزاد)
شابک 978-964-94206-1-5
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.09 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
کد کوتاه 123976
تعداد بازدید 4845بازدید
6فروش
45000تومان57000تومان
این کتاب درباره‌ ی اصول و قواعد برند سازی و جایگاه سازی نام یک شرکت یا کسب‌ و کار است . تعاریف زیادی درباره‌ ی برند گفته شده ولی به طور کلی برند تصور مخاطب از یک شرکت است به روایتی برند تداعی‌ کننده‌ ی هویت و اعتبار یک سازمان است . برند ها در ذهن افراد می مانند و ممکن است آن‌ ها را یاد راحتی ، آرامش ، هیجان و یا حتی مسائلی همچون دزدی و بدقولی بیندازند . برند به طور کلی در طول زمان ایجاد میشود و در میان مردم به شهرت و مقبولیت میرسد .
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24