نویسنده | رابرت بلای |
مترجم (مترجمین) | منيژه شيخ جوادی (بهزاد) |
شابک | 978-600-5253-65-8 |
پسوند فایل | |
تعداد صفحات | 537 صفحه |
حجم دانلود | 2.52 مگابایت |
تاریخ انتشار | ۱۴۰۳/۰۹/۲۴ |
کد کوتاه | 151344 |
تعداد بازدید | 3933بازدید |
این کتاب راهکار های ساده اما بسیار پر اهمیت و تأثیرگذار برای انواع متن های تبلیغاتی ارائه می دهد . متن های تبلیغاتی بخشی جدایی ناپذیر از معرفی نامه های محصول ، آگهی های تلویزیونی ، کارت هدیه و تشکر ، فیلم و تیزر های تبلیغاتی و بیلبوردهای یک برند و نام تجاری هستند به همین دلیل برای نگارش آن ها باید بسیار به جزییات توجه کرد . این کتاب اصول نوشتن برای آگهی های مختلف ، روش نوشتن ، پیدا کردن ایده های تازه و … را به شما آموزش می دهد و تبلیغات موفق برند های معروف جهانی را با تبلیغات ناموفق مقایسه می کند .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .