رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟

×

رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟

×
شما اینجا هستید :
[کل: 4 میانگین: 5]
مشخصات فایل
نویسنده مت هیگ
مترجم (مترجمین) احمد روستا ، فاطمه اللهياری
شابک 978-600-5253-23-8
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.80 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
کد کوتاه 124382
تعداد بازدید 5316بازدید
7 فروش
55,000تومان95,000تومان

مت هیگ نویسنده‌ ی کتاب بر این باور است یک برند بیش از آن‌ که به سوی موفقیت حرکت کند در معرض شکست قرار دارد . او در این اثر نشان میدهد شکست نام‌ های تجاری به دلیل شکست برند است و ارتباطی با نوع محصول یا خدمت ندارد . تفاوت میان شکست و موفقیت درون برندها نهفته است از این رو فرآیند ساخت یک برند یا نام تجاری نیازمند تحقیق ، پژوهش و پیروی از یک استراتژی حرفه‌ ای است .

شما هم دیدگاهی ارسال کنید

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفاً ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم.

2. لطفاً هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید.

دانلود کتاب شکست های نام های تجاری (حقایقی درباره صد خطای فاحش و تاریخی در ساخت برند) - کافه آریل