[کل: 3 میانگین: 5]
دیدگاه های غیر فعال 14333بازدید دسته بندی : لینک کوتاه : https://cafeariel.ir/?p=2446

ارتعاش در قانون جذب

ارتعاش در قانون جذب یعنی یکی شدن با رویا و خواسته. یعنی در خواسته خود حل شوی و خواسته تو در افکار و باورها و صحبت کردنت و عملکرد و احساس تو کاملا مشهود باشد. این زیباترین درجه از ارتقا و رشد فردی است که در روانشناسی هم بسیار تاکید شده است. ما بر اساس نظام باورهای خود، احساسات و حال خود را می سازیم. احساسات ما کیفیت فرکانس ذهنی-فکری ما را مشخص می کند. فرکانس همان سطح و کیفیت انرژی کار ذهن و یا بهتر بگوییم، کار تولید فکر در مغز است. پس اگر فکر خوب بکنید، فرکانس شما خوب و مثبت خواهد بود و اگر افکار غالب شما خوب و سازنده و مثبت باشد، باورهای مثبتی در شما شکل و ریشه میگیرد، و باورهای مثبت و قدرتمند در شما احساسات عالی و اشتیاق سوزانی برای “داشتن” و “بودن” بهتر و خوب تولید می کند و این می شود فرایند ایجاد و حفظ ارتعاش در قانون جذب .

چرا همه در ارتعاش آرزوهای خود قرار نمی گیرند ؟ (ارتعاش قانون جذب)

صرفا اینکه شما چیزی را درخواست کنید کافی نیست. باید این خواستن از جنس خواستن یه “خواستگار سمج” باشد. یعنی لحظه به لحظه فرد فکر می کنید که چطور باید به عشق خود دست یابد. یعنی اگر همه خانواده دختر هم ناراضی باشند و هزاران مانع پیش روی او قرار گیرد او لحظه ای از خواستن کوتاه نمی اید. آیا شما تا حالا چیزی را مثل یک خواستگار سمج خواسته اید که به آن دست نیافته باشید؟؟؟ شاید موضوع ساده‌ای به نظر برسد، اما اعمال قانون جذب در زندگی روزمره اصلاً ساده به نظر نمی رسد. در ارتعاش بودن و یا افزایش ارتعاش کار ساده است اما باید همیشگی و مستمر در فرد به یک عادت فکری -ذهنی بدل شود. در غیر این صورت اینکه فقط لحظاتی از شبانه را در ارتعاش باشید و احساس خوب ایجاد کنید، هرگز کافی نیست !

راز بزرگ ارتعاش قدرتمند در قانون جذب

اگر روشی ساده از من می خواهید که با این تکنیک همیشه و در همه حال بدون اینکه بخواهید مدام مراحل فکر-باور-احساس-فرکانس-ارتعاش را مرور و دنبال کنید، ارتعاش خوبی از ذهن خود ساطع کنید، من لازم است راز بزرگ ارتعاش فرستادن خودم را برایتان بگویم. دوستان دقت کنید این یافته حاصل سال ها مطالعه و تحقیق و آموزش قانون جذب بوده و من “محمود جولایی” نتیجه را تضمین میکنم.

اما راز ارتعاش من چیست؟

  • دقت کنید دوستان، اگر می خواهید همیشه در ارتعاش خوب و هم سو با خواسته خود باشید؟
  • اگر می خواهید ارتعاش شما بطور اتومات روی هدف شما قفل شده باشد؟
  • اگر می خواهید از قانون جذب بیشترین نتیجه را بگیرید؟
  • اگر می خواهید ۲۴ ساعته ارتعاش قانون جذب در سطح ارتعاش خوبی قرار داشته باشید؟

فقط یک کار کنید:

فقط کافی است تمام وقت، روی خواسته خود حس خوب تولید کنید و حس خوب خود را حفظ کنید.

یعنی در ذهن و ضمیر و در عمل خود باور داشته باشید که به هدف خود دارید نزدیک می شوید و حتما به آن دست می یابید. این یعنی هم سو شدن فرکانس ذهنی شما با خواسته. مثلا اگر پول می خواهید، ارتعاش ثروت و پول را به صورت فراوانی پول باید بفرستید. یعنی نمی شود شما احساس فقر و نداری و بدهکاری بکنید و در این حال قدم های رو به رشد به سمت ثروت و پول بردارید. با فرمول و راز بنده چطور باید عمل کنید. دنیای خود را تغییر دهید. فرض کنید در بهترین شرایط ممکنه زندگی می کنید. هیچ محدودیتی برای پولدار شدن شما در بیرون از ذهن شما نیست. شما حس خوب برای خرج کردن پول دارید. شما با باور پولدار شدن هرچه سریعتر ایده هایی که به ذهنتان می رسد را جدی دنبال میکنید. شما هر اتفاقی را یک پله به سمت هدف میدانید. کافیست گام بعدی را بردارید. همیشه و در همه حال خشنودی و قدرتمندانه فکر و عمل می کنید. حرف شما کلام شما و عمل شما و احساس شما همگی یک معنی دارد و آن این است:

آخ جون !  چقدر عالی که جریان ثروت به زندگی من جاری شده. شکر میکنم که این همه اتفاقات خوب داره برای من میفته. من از پا نمی شینم چون موفقیت های بزرگ مالی در همین نزدیکی است. همیشه و هر لحظه اشتیاق سوزان بیشتری برای جذب پول در من شعله ور میشه. تمام وجود  من شده جذب پول و سلول به سلول من از اینکه ثروتمند شدم، شاد و شکرگزارهست. خدایا شکرت .

افزایش ارتعاشات خویش

بسیار عالی. تا اینجا توضیح دادیم که چطور می توانید به راحتی با راز من ارتعاش را در خود به یک عادت ذهنی تبدیل کنید. اما از آنجایی که من شما دوستان و هزاران نفر مثل شما را خوب می شناسم که وقتی این راز را برایشان توضیح دادم اول خوشحال و شگفت زده شدند اما لحظه ای بعد اعتراض کردند که: استاد جولایی دلتون خوشه ها، احساس خوب رو از کجا بیاریم. استاد! وقتی هزار تا عامل بیرونی نمی گذاره دلت و احساساتت خوب باشه، چطور باید احساس خوب دائمی داشت؟ استاد! وقتی  سعی می‌کنی حس خوبی نسبت به پول داشته باشید اما همسرتون مدام از صورت‌حساب‌ها و گرونی می‌ناله؟

گاهی، شما سعی می‌کنید دید بهتری نسبت به شغلتان داشته باشید، اما همکارانتان یکسره بابت همه‌چیز گله می‌کنند. گاهی، شما سعی می‌کنید ترس‌های گوناگون خویش را به طُرُق مختلف خنثی کنید، اما نمی‌توانید از این همه غم و غصه‌ای که در جهان است رهایی یابید. شما سعی‌ می‌کنید که دوست‌دارنده و همدل شوید، اما برادر زن شما دائماً رفتارهای مزخرفی از خود نشان می‌دهد و شما دلتان می‌خواهد با مُشت به صورتش بکوبید. به طور کلی، مواقعی در روز، شما سعی‌ می‌کنید تا مثبت‌ باشید و حس خوبی داشته باشید، اما افراد دور و برشما فقط در مورد بدی شرایط و آدم ها و چیزها صحبت می‌کنند. از اقتصاد جهانی گرفته تا بقالی سر کوچه!!! همه کس و همه چیز را منفی می بینند و احساس و ارتعاش منفی می فرستند!!! در واقع این افراد چوب‌های زیادی لای چرخ ما می گذارند و به نظر می‌رسد که واقعاً دشوار بتوان احساس امنیت و آسایش و آرامش کرد. اینکه احساس کنید به چیزی که می‌خواهید برسید، با وجود تمام اتفاقات ناگواری که رخ می‌دهد بسیار بعید به نظر می‌رسد. حتی ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که بیرون کردن تلقینات دیگران از ذهنمان کار حضرت فیل باشد. اما یک مسئله وجود دارد عزیزان من… هرچند که ممکن است سخت به نظر آید، اما اگر واقعاً می خواهیم تغییری در زندگی خویش ایجاد کنیم و اگر می‌خواهیم قانون جذب را تحت سلطۀ خویش درآوریم، لازم است که روی آن کار کنیم. بیشتر مطالعه کنیم. راه کار دقیقا این مسئله را پیدا کنیم. راهکار جدید را بکار بگیریم و همچنان در مسیر موفقیت های بزرگ خود بمانیم و نه اینکه فریاد بزنیم:

  • دیدید قانون جذب جواب نمی دهد؟
  • دیدید قانون جذب برای من کار نمی کند؟
  • دیدید من آدم بدشانسی هستم؟
  • دیدید خدا با من قهره؟

نمی‌توانیم فقط تربیت کودکی، مدرسه، رسانه، خانواده یا به طور کلی جامعه را سرزنش کنیم که در سر راه ما قرار می‌گیرند. ذهن شما از انجام چنین کاری خوشحال خواهد بود، بنابراین به هویتی که برایش آشناست باز می‌گردد… شاید عالی نباشد، اما راحت است و می‌داند انتظار چه چیزی را داشته باشد. ذهن همیشه اقدام نکردن و فرار از تغییر را انتخاب خواهد کرد. شاید فهمیده باشید اینکه ذهن شما تغییر را چندان دوست ندارد توجیه می‌کند که چرا احساس بدی دارید و چرا در زندگی دچار گرفتاری هستید، و قبل از اینکه به خودتان بیایید به نقطۀ آغاز بازگشته‌اید. اجازه می‌دهید زندگی برای شما اتفاق بیفتد و هیچ کنترلی بر آن ندارید. شما می‌توانید زندگی خود را تحت کنترل بگیرید، این قدرتی است که همیشه در اختیار شما بوده است. عامل اتفاقات زندگیتان، خودتان باشید و نه پدر و مادر و دوست و همسر و همکار و شهردار و معلم و رقیب و نه هیچ کس دیگر! بنابراین اگر حس می‌کنید ارتعاش شما دائماً تحت حمله از طرف دیگران و شرایط بیرونی است، در اینجا به بررسی چند روش می‌پردازیم که شما را با آن‌چه که می‌خواهید هماهنگ می‌کند و انرژی لازم را به شما می‌دهد تا از چیزهایی که نمی‌خواهید رهایی یابید.

چگونه قانون ارتعاش را در همه شرایط بکار بگیریم؟

محرک‌ها و احساسات را نادیده نگیرید… آن‌ها را امتحان کنید.

هنگامی که برای اولین بار به صورت آگاهانه با قانون جذب کار می‌کنید، احتمالاً تصور کرده‌اید که کاملاً خوشحال می‌شوید و چیزهایی که می‌خواهید به بهترین و غیرمنتظره‌ترین شکل به درون تجربۀ شما پرواز می‌کنند. “واقعیت درونی و بیرونی شما” از افکار، احساسات و اعتقادات غالب شما ساخته می‌شود و شما باید به نحوی فکر، احساس و عمل کنید تا به چیزی که می‌خواهید برسید. خیلی ساده است، نه؟ در تئوری شاید این گونه باشد، اما در عمل اوضاع فرق می‌کند. خواهید فهمید که نمی‌توانید به سادگی افکار و باورها و اعتقادات به درد نخور خود را رها کنید. ذهن شما کاملاً متقاعد شده که آن‌ها درست هستند. تغییر الگوی فکری سخت‌تر از آن است که تصورش را بکنید. حفظ حالت گذشته خیلی راحت‌تر از کسب افکار جدید، شاد و درخشان است. تغییر احساساتی که مدت‌های مدید درگیر آن‌ها بوده‌ایم، اصلاً کار ساده‌ای نیست. فرقی ندارد که تا چه اندازه در تئوری بر قانون جذب مسلط می‌شوید و ایده‌ها را چقدر قوی در درون خود نهادینه می‌کنید، کلی شرطی‌سازی وجود دارد که لازم است آن‌ها را غیرفعال کنید. وحشت نکنید… این بدین معنا نیست که شما تا وقتی هویت و دنیای درونی خود را تغییر ندهید، محکوم به عذاب هستید. به محض اینکه تغییری هرچند خیلی خیلی کوچک صورت پذیرد، اتفاق‌های خوب شروع می شوند. دلیل عدم موفقیت شما در افزایش ارتعاشات خویش این است که هنوز کاملاً قانع نشده‌اید که قانون جذب واقعی است. نمی‌توانید یک شبه سیستم اعتقادی خود را عوض کنید. نمی‌تواند یک دفعه عاشق خود شوید آن هم بعد از اینکه سال‌ها خود را خوار کرده‌اید و از آن‌جا که تمام این‌ها هنوز در شما وجود دارد، ممکن است گاهی مواقع با قدرت بیشتری بازگردد. شما تجاربی خواهید داشت که تمام شک‌ها، ترس‌ها و عزت نفس پایین شما را انعکاس می‌دهند. شما چیزهایی را خواهید دید، شنید و تجربه خواهید کرد و شیوه‌های قدیمی تفکر شما همچنان باقی خواهند بود زیرا تراکم آن‌ها همچنان موجود است. انسان وسوسه می‌شود که تمام این‌ها را نادیده بگیرد و وانمود کند که همه چیز روبراه است. اینکه شما کاملاً خوشحال هستید. اما نیستید و این اصلاً اشکال ندارد.

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد
برچسب ها :
تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24