شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده جو ویتالی
مترجم (مترجمین) احسان شفیعی زرگر
شابک 978-600-119-000-1
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 2.14 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
کد کوتاه 117859
تعداد بازدید 4114بازدید
1فروش
25000تومان 18000تومان
خرید
خرید اشتراک

جو ویتال در این کتاب با این رویکرد که همه ما در زندگی در انتظار معجزه‌ ای هستیم تا بتوانیم به کمک آن رابطه‌‌ مان ، موقعیت شغلی ، روابط خانوادگی و سلامت‌ مان را بهبود دهیم ، مفهوم «معجزه» را بررسی میکند . ویتال در سراسر کتاب تلاش میکند تا یک مفهوم را به خواننده‌ اش منتقل کند . این مفهوم که معجزه درون ماست و خود ما معجزه هستیم . نباید معجزه را اتفاق عجیبی بدانیم بلکه رسیدن یک نامه از طرف یک دوست ، هدیه‌ ای از طرف خانواده یا یک جمله انگیزشی در یک فیلم یا کتاب میتواند در نوع خودش اتفاقی معجزه‌ آسا باشد و روز ما را بسازد .

نویسنده‌ ی کتاب «منتظر معجزه باش ، رازی گم شده برای رسیدن به یک موفقیت مبهوت‌کننده» ؛ توضیح میدهد باورهای غلط به صورت «ضد تصمیم» هایی خود را بروز میدهند و ما را از تلاش برای رسیدن به اهداف خود ناامید میکنند . برخی از این «ضد تصمیم‌ها» عبارتند از : «من به حد کافی خوب نیستم» ، «هیچ‌کس مرا دوست ندارد» ، «دوست ندارم طرد شوم» ، «این غیرممکن است» ، «دیدگاه تونلی داشتن» ، «این روش در هر صورت موثر واقع نمیشود» و «من آدم ویژه‌ای نیستم» .

۱۸۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24