شما اینجا هستید :
[کل: 3 میانگین: 4.3]
مشخصات کتاب
نویسنده تری ایگلتون
مترجم (مترجمین) اکبر معصوم بیگی
شابک 964-329-100-6
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 962 کیلوبایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
کد کوتاه 52369
تعداد بازدید 6660بازدید
32فروش
10000تومان 0تومان
خرید
خرید اشتراک
رایگان
دانلود رایگان کتاب مارکس و آزادی
بدون دیدگاه دسته بندی : , لینک کوتاه : https://cafeariel.ir/?p=52369

کتاب با مقدمه ی مختصری از عقاید مارکس آغاز می شود و سپس اثرات این عقاید در زمینه های فلسفه ، انسان شناسی ، تاریخ و سیاست بیان می شود . ایگلتون ابتدا عقاید کلیدی مارکس را در زمینه های مد نظر بیان می کند و سپس صحبتی پیرامون آن عقاید مطرح می شود. این اثر برای دانشجویانی که در صدد آشنایی با عقاید مارکس می باشند بسیار مفید است؛ چرا که افکار او را به صورت خلاصه و طبقه بندی شده در اختیار خواننده قرار می دهد. مارکس و آزادی، فضایی قوی از آثار مهم مارکس نظیر: سرمایه، ایدئولوژی آلمانی، خانواده ی مقدس و هیجدهم برومر فراهم ساخته که در سایه ی جنبه های سیاسی و تاریخی ایده های مارکس، نویسنده به توضیح جنبشی پرداخته که در آن طبقه های اجتماعی و تاریخی در نزاع اند.
ایگلتون موفق شده در این کتاب بدون جانب داری و توجه به نکات منفی که اغلب به این نظریه پرداز سیاسی نسبت داده می شود، توضیح دهد که آزادی از دیدگاه مارکس یعنی رهایی کارگر از بردگی و کار تجاری که از حد نیازهای اساسی فراتر رفته است. ایگلتون رابطه ی بین تولید، کار و مالکیت را که سه هسته ی اصلی افکار مارکس بودند به خوبی به تصویر می کشد. آرمانشهر مارکس، جایی است که اغلب کارها به صورت ماشینی انجام شده و در سایه ی رهاسازی ثروت حاصل از شکوفایی فردی، لذت بردن از مزه ی هلو برابر با لذت بردن از ساخت یک سد باشد.

رایگان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24