شما اینجا هستید :
[کل: 3 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده هربرت جورج ولز
مترجم (مترجمین) نیلوفر ممتازی
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 815 کیلوبایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
کد کوتاه 71021
تعداد بازدید 4889بازدید
1فروش
20000تومان 15000تومان
خرید
خرید اشتراک

قهرمان داستان ماشینی اختراع کرده است که با آن می‌ تواند در زمان جابجا شود ، درست به همان گونه‌ ای که در مکان جابجا می‌ شویم . بدین گونه کارش را با سفری به سال ۸۰۲۷۰۱ میلادی آغاز می‌ کند . در جریان هزاران سال ، آب و هوای منطقه لندن معتدل شده است و اکنون آب و هوایی تقریباً مثل آب و هوای جنوب اروپا بر آن حاکم است و نباتات پر پشت و انبوهی در آنجا می‌ روید . آثاری از حیوانات دیده نمی‌ شود و ساختمان ها ، که در زمان سابق در مرکز شهر گرد آمده‌ بودند ، سترگ و کوه‌پیکر اما انگشت‌ شمار به چشم می خورند . سفر “کاوشگر زمان” به آینده ، به وقت زمان حال یک صبح تا غروب و به وقت آینده چند شبانه روز به طول می‌ انجامد .

کاوشگر پس از توقف ماشین در سال ۸۰۲۷۰۱ خود را در محوطه‌ ای سرسبز می یابد که مهم ترین عنصر آن یک مجسمه‌ ی ابوالهول عظیم از سنگ سفید با پایه‌ ای از برنز است . در دور دست بناهایی غول‌ پیکر با ایوان‌ های پر پیچ و خم به چشم می‌ خورند که بعداَ معلوم می‌ شود متروکه‌ اند . او کوتاه زمانی پس از فرود ، خود را در میان آدمیان آینده می یابد . نخستین ساکنانی که کاوشگر سر راه خود می‌ بیند ، انسان های دلربایی‌ اند که قدشان کوچکتر از قد متوسط کنونی است، اما همه‌ شان زیبا هستند و لباس هایشان ، اگرچه به رنگ های گوناگون شاد و روشنی است ، دوخت یکسان و یکنواختی دارد . کاوشگر که حسن کنجکاوی‌ اش برانگیخته شده است ، دستگاهش را کنار می‌ گذارد و با این دوستان تازه به راه می‌ افتد . اینان که خودشان را “الوا”ها می‌ خوانند به صورت انبوه با هم …

۱۵۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24