شما اینجا هستید :
[کل: 3 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده رابرت فیشر
مترجم (مترجمین) سروش حجره
شابک 978-600-340-089-4
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 921 کیلوبایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
کد کوتاه 77235
تعداد بازدید 4662بازدید
4فروش
35000تومان 20000تومان
خرید
خرید اشتراک
شوالیه ای با زره زنگ زده رمانی است به قلم “رابرت فیشر” که تخیلات نویسنده را به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده است . برای دریافتن این امر ، به شوالیه بپیوندید ؛ او با مساله ای مواجه شده که زندگی اش را زیر و رو کرده است و آن مساله این است که او متوجه می شود ، نمی تواند زره درخشانش را از تنش درآورد . در حالی که او در جستجوی راهی برای رهایی خود است ، یک راهنمایی از حکیم خردمند مرلین جادوگر دریافت می کند که شوالیه را تشویق می کند تا سخت ترین جنگ زندگی خود را آغاز کند .
شوالیه با کمک یک موجود کوچک شهودی به نام سنجاب و یک کبوتر وفادار و زیرک به اسم ربکا ، مسیر حقیقت را طی می کند و برای اولین بار با خود واقعی اش ملاقات می کند . همانطور که از قلعه های سکوت ، دانش ، اراده و جسارت می گذرد ، شوالیه ی داستان “رابرت فیشر” ، با حقایق کیهانی حاکم بر زندگی روبرو می شود . سفر شوالیه بازتاب دهنده ی سفر شخصی خود ماست ؛ مملو از امید و ناامیدی ، اعتقاد و سرخوردگی و خنده و اشک . بینش های او به بینش ما تبدیل می شود تا ماجراجویی جذاب اکتشاف در خود را دنبال کنیم . هرکسی که تا کنون با معنای زندگی و عشق دست و پنجه نرم کرده باشد ، با ظهور این فانتزی شگفت انگیز ، حکمت و حقیقت عمیقی را کشف خواهد کرد . در کتاب “شوالیه ای با زره زنگ زده” ، “رابرت فیشر” به طرز ماهرانه ای از شوخ طبعی و طنزی که در طول نویسندگی حرفه ای طولانی و ممتاز خود برای بزرگان کمدی مانند گروچو مارکس ، باب هوپ ، جورج برنز ، جک بنی ، رد اسکلتون و آلن کینگ استفاده کرده ، بهره می برد و همین مساله این کتاب را به یکی از خواندنی ترین آثار ادبیات داستانی آمریکا تبدیل می کند .
۲۰۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24