شما اینجا هستید :
[کل: 2 میانگین: 5]
مشخصات کتاب
نویسنده ادوارد دوبونو
مترجم (مترجمین) حمید رضا بلوچ
شابک 978-622-6774-15-2
پسوند فایل pdf
حجم دانلود 1.35 مگابایت
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کد کوتاه 84389
تعداد بازدید 5600بازدید
6فروش
30000تومان 22000تومان
خرید
خرید اشتراک

ادوارد دوبونو خالق روش ۶ کلاه تفکر است و نحوه‌ ی استفاده از این سیستم را در این کتاب به طور مفصل توضیح داده است . او در این کتاب توضیح میدهد ، قدرت تفکر انسان ، منبعی نامحدود برای بشر است و این توانایی مهم‌ترین مهارت انسان به شمار می‌ آید .

او عواملی که میتواند تفکر منطقی را به چالش بکشد نظیر اطلاعات ، منطق ، امید و خلاقیت را معرف میکند و با استفاده از این روش۶ کلاه به مخاطب می‌آموزد چگونه عناصر مختلف اندیشه را در مسیر درستی هدایت کند و مسائل را از زوایای متفاوتی ببینند . در این روش ۶ کلاه به رنگ‌های سفید ، آبی ، قرمز ، زرد، سیاه و سبز وجود دارد که هر یک نماینده مفاهیم مشخصی هستند . مثلا  دارنده کلاه آبی باید به تفکر کردن جمع ، جهت دهد و برنامه‌ای مشخص را به سرانجام برساند . کلاه سفید فقط به اطلاعات ارائه می‌ پردازد . افراد با کلاه قرمز احساسات و عواطف خود را بروز میدهند . کسی که کلاه سیاه به سر دارد ، انتقادهایش را به شکل منطقی بیان میکند . استفاده از کلاه زرد به معنای توجه به جنبه‌ های مثبت موضوع مورد بحث است و کلا سبز نماینده خلاقیت و فکرهای نو است .

۲۲۰۰۰تومان – خرید
شما هم دیدگاهی ارسال کنید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .

2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .

3. در خرید پستی ، اطلاعات پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمائید .

4. دانلود کتاب و رسانه در وبسایت کتاب کافه آریل کاملا نیم بها می باشد .

تمامی حقوق محفوظ می باشد © 1403-1398
تلفن تماس : 09981924218 ، پاسخگویی از 9 الی 24