نویسنده در این کتاب به ما می آموزد که چطور در میان بازارهای پرشمار و آشفته ، بازار هدفمان را پیدا کنیم . مارکتینگ برای گروهی محدود و مشخص ، به مراتب مؤثرتر از بازاریابی برای یک جمعیت بسیار بزرگ است ، چون بازاریابی برای همه یعنی بازاریابی برای هیچ کس . او همین طور از تأثیر داستان گویی و روایت هم می گوید و تأکید دارد که این شیوه می تواند برای مارکتینگ بسیار کاربردی باشد .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .