نویسنده | دیوید اگیلوی |
مترجم (مترجمین) | رویا گذشتی |
شابک | 978-600-5253-51-1 |
پسوند فایل | |
حجم دانلود | 885 کیلوبایت |
تاریخ انتشار | ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ |
کد کوتاه | 124646 |
تعداد بازدید | 4935بازدید |
این اثر یکی از خواندنی ترین آثار حوزه ی تبلیغات است که مملو از نکات آموزشی و خلاقانه است . تبلیغات بخشی جدایی ناپذیر از هر تجارت و کسب و کار است و افراد به دلایل مختلف از جمله افزایش فروش ، ارائه محصول جدید و … از انواع تبلیغات استفاده میکنند . «دیوید اوگیلوی» David Mackenzie Ogilvy یکی از چهره های پیشگام در تبلیغات مدرن در این اثر درباره ی انواع تبلیغات و تأثیرگذاری هر یک از آن ها بر بازار هدف صحبت میکند .
1. لینک های دانلود پس از پرداخت قابل استفاده می باشند ، لطفا ایمیلتان را به صورت صحیح وارد کنید تا بتوانیم پس از خرید با شما در ارتباط باشیم .
2. لطفا هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید .